user-avatar
Today is Friday
September 13, 2013

 

Βιογραφικά Δρυάδες 2013


This page has hierarchy - Parent page: Δρυάδες 2013

“ τέχνης παίδευσις”

Θεατρικό Εργαστήριο Καρδίτσας

9ο  πανελλήνιο  θερινό  σεμινάριο  θεάτρου

 

δρυάδες 2013

“στο δρόμο…” 

λίμνη  Ν. Πλαστήρα

8 – 14   Ιουλίου   2013

εργαστήρια

 

1ο εργαστήριο: Δημήτρης Καταλειφός, ηθοποιός

                                          «μελετώντας ένα ρόλο»

 

Πως μελετάω ένα ρόλο σε ρεαλιστικό έργο

(Τέννεση Ουίλλιαμς, Αντόν Πάβλοβιτς Τσέχωφ, Ερρίκος Ίψεν)

και ποιες μεθόδους χρησιμοποιώ. Επιλέγει ο κάθε συμμετέχων ένα μονόλογο απ` αυτούς τους συγγραφείς

και τον έχει μάθει πριν έρθει στο σεμινάριο.

απαραίτητα στοιχεία για τους συμμετέχοντες του εργαστηρίου: έναν μονόλογο από τους συγγραφείς Τέννεση Ουίλλιαμς, Αντόν Πάβλοβιτς Τσέχωφ ή Ερρίκο Ίψεν, μουσικά όργανα(αν υπάρχουν), ένα πανί, άνετα  ρούχα,  αθλητικά παπούτσια, κάλτσες,  εντομοαπωθητικό, αντηλιακό, πανωφόρι, καπελάκι και  γυαλιά.  

 

 

 

2ο εργαστήριο: Άλκηστις Κοντογιάννη, καθηγήτρια Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση – πρόεδρος στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

 

«Είμαστε κείμενα, ζωντανά και παίζοντα, είμαστε ο ιστός της γλώσσας»

 

Πρόκειται για ένα εργαστήριο ανατρεπτικής δημιουργικής γραφής που προσκαλεί όσους αγαπάνε τη γλώσσα,

τις αναπαραστάσεις και το διαφορετικό, και είναι ή δεν είναι  καλλιτέχνες ή επιστήμονες ή αγρότες

και φυσικά εκπαιδευτικοί, θεατρολόγοι, κατασκευαστές παιχνιδιών, οδηγοί ταξί,

εντομολόγοι, εντομοκτόνοι και…τρεις άλλες επαγγελματικές  ομάδες (βιοποικιλία χρώματος μωβ).

Οι συμμετέχοντες αφού προσεγγίσουν την έννοια της δημιουργικότητας θα οδηγηθούν

μετά από ένα πρώτο ιδιότυπο λογοτεχνικό γραμματισμό σε μια προσωπική επιχείρηση ανατροπής

των καθιερωμένων κειμενικών δομών και στη συγγραφή των προσωπικών τους ΚΕΙΜΕΝΩΝ.

Επίσης, θα οδηγηθούν, ατομικά ή ομαδικά, με μουσική και ατμοσφαιρική άνω τάση

στη δημιουργία μιας σειράς πολυφωνικών, πολυτροπικών, και πολυμορφικών κειμένων

τα οποία στη συνέχεια θα τα μετασχηματίσουν σε θεατρικές εκφράσεις με τη χρήση

αυτοσχεδιασμών, παιχνιδιών ρόλων, μονολόγων, κατασκευών κά.

Με άξονα το «παίζειν», οι εν δυνάμει συγγραφείς, θα δημιουργήσουν την προσωπική τους αισθαντική, ανατρεπτική γραφή που συνιστά άλλωστε την  «απόλαυση του κειμένου» (R. Barthes)

και σχετίζεται με την ετερότητα και τους «ετέρους εαυτούς».

Μια γραφή που μπορεί να συντελέσει στην ανάδυση ενός νέου τρόπου αντίληψης

και κατανόησης του εαυτού, του ετέρου και του κόσμου (J. Derrida).

Βιβλιογραφία για το σεμινάριο δημιουργικής ανατρεπτικής γραφής

  • Adair, J. (2009). The art of creative thinking: Ηow to be innovative and develop great ideas. London: Kogan Page
  • Bowkett, S. (1997). Imagine that… A Handbook for Creative Learning Activities for the Classroom. Trowbridge: Redwood Books
  • Cope, B. & Kalantzis, M. (Εds) (1993). The Powers of Literacy: Α Genre Approach to teaching Writing. London: Falmer Press
  • Cope, B. & Kalantzis, M.(Εds) (2000). Multiliteracies: Literacy Learning and the Design of Social Futures. London: Routledge
  • Craft, A. (1998). Can you Teach Creativity? Nottingham: Education Now Publishing Co-operative
  • Foucault, M.  (1984). The Foucault Reader. London: Penguin Books (βλ. κεφάλαιο: What is an author)
  • Gardner, H. (2000). Intelligence Reframed: Multiple Intelligences for the 21st Century. New York: Basic
  • Γκιούρεβιτς, Φ. (2010). Η Τέχνη της Γραφής, Αθήνα: Μοτίβο Εκδοτική Α.Ε.
  • Goleman, D. (2011). Η Συναισθηματική Νοημοσύνη. Αθήνα: Πεδίο
  • Greig, N. (2007). Θεατρική Γραφή. Θεσσαλονίκη: University Studio Press
  • Καλοκύρης, Γ. (2004). Ο Ζακ Ντεριντά και η Αποδομητική Ανάγνωση. Αθήνα: Εκκρεμές
  • Kaufman, J. & Sternberg, R. (2006). The International Handbook of Creativity. Cambridge: Cambridge University Press
  • Κέκια, Αι. (2011). Η Παιδαγωγική του Γραμματισμού με Βάση τα Κειμενικά Είδη. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη
  • Michalko, M. (2001). Cracking Creativity: the Secrets of Creative Genius. New York: Ten Speed Press
  • Mπαρτ, Ρ. (1973). Η Απόλαυση του Κειμένου. Αθήνα: Κέδρος
  • National Advisory Committee on Creative and Cultural Education (1999). All Our Futures: Creativity, Culture and Education. DFEE (Department for Education and Employment)
  • Νational Campaign for the Arts (1997). Theatre in Education: Ten Years of Change. London: NCA
  • Ξανθάκου, Γ. (1998). Η Δημιουργικότητα στο Σχολείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
  • Rodari, G. (1990). Ασκήσεις Φαντασίας. Αθήνα: Τέσσερα
  • Ρουσσώ, Ζ. (1998). Δοκίμιο περί Καταγωγής των Γλωσσών. Αθήνα: Καστανιώτης
  • Saussure, F. De (1974). Μαθήματα Γενικής Γλωσσολογίας. Αθήνα: Παπαζήσης
  • Sternberg, R. (1988). The Nature of Creativity: contemporary psychological perspectives. Cambridge: Cambridge University Press
  • Sternberg, R. (1999). Handbook of Creativity. Cambridge: Cambridge University Press
  • Taylor, C. (1988). Various Approaches to and Definitions of Creativity, in Sternberg, R. (Ed.). The Nature of Creativity: Contemporary Psychological Perspectives. Cambridge: Cambridge University Press
  • Φρόυντ, Σ. (2005). Τέχνη και Ψυχανάλυση. Αθήνα: Κοροντζής

 

απαραίτητα στοιχεία για τους συμμετέχοντες του εργαστηρίου μουσικά όργανα(αν υπάρχουν), ένα πανί, άνετα  ρούχα,  αθλητικά παπούτσια, κάλτσες,  εντομοαπωθητικό, αντηλιακό, πανωφόρι, καπελάκι και  γυαλιά.

                                                                                                                                                                                         

 

3ο εργαστήριο: Κώστας Βόμβολος, συνθέτης – διδάσκων Τμήματος Θεάτρου  ΑΠΘ «Η μουσική στην αφήγηση»

 

                                                       Με ποιους τρόπους η μουσική συμβάλλει στην παρουσίαση μιας ιστορίας,

ενός παραμυθιού, ενός ολόκληρου θεατρικού έργου ή ακόμα και ενός μαθήματος;

Μπορεί η μουσική να δημιουργήσει μια  διήγηση ανεξάρτητη από τον λόγο;

Ποια είναι τα μέσα και τα εργαλεία της σε αυτήν την προσπάθεια;

 Ένα πρακτικό εργαστήριο που η παρακολούθησή του δεν προϋποθέτει κάποιας μορφής μουσική κατάρτιση

 (αν φυσικά υπάρχουν μουσικοί ανάμεσα σ’ αυτούς που θα το παρακολουθήσουν

καλό είναι να φέρουν μαζί τους το όργανό τους ώστε να τους “εκμεταλλευτούμε” δεόντως).

απαραίτητα στοιχεία για τους συμμετέχοντες του εργαστηρίου: μουσικά όργανα(αν υπάρχουν), ένα πανί, άνετα  ρούχα,  αθλητικά παπούτσια, κάλτσες,  εντομοαπωθητικό, αντηλιακό, πανωφόρι, καπελάκι και  γυαλιά.

4ο εργαστήριο: Τάκης Τζαμαργιάς, σκηνοθέτης – διδάσκων στο Πανεπιστήμιο Αθήνας

 

   «Ταξιδεύω στο όνειρο… σερφάροντας στις σκέψεις των άλλων»

 

                                                       Ένα ταξίδι αστραπή με την αξιοποίηση τεχνικών του Δράματος και του Θεάτρου.

Το εργαστήρι απευθύνεται σε νέους και εφήβους που καλούνται να εναποθέσουν τις σκέψεις των άλλων

και τις δικές τους αγωνίες στην ενδιάμεση περιοχή της ουτοπίας και του εφικτού,  του ονείρου και του αλλότριου, εκεί όπου ίσως συναντάται η Μουσική και το Θέατρο.

Εκεί θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν την δική τους πραγματικότητα στην κοινωνία του σήμερα

με δύναμη και ελπίδα.

Αλληγορικά αποσπάσματα κειμένων γίνονται αφορμή για να τοποθετηθούν,

να προβάλλουν αξίες και πεποιθήσεις για τον εαυτόν τους, τον «άλλον»,

τον κόσμο γενικότερα, να εκφραστούν δημιουργικά.

Το εργαστήρι αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση των νέων και εφήβων

στους βασικούς άξονες του Θεάτρου στην Εκπαίδευση, στη βίωση και τον ανα-στοχασμό.  

απαραίτητα στοιχεία για τους συμμετέχοντες του εργαστηρίου: μουσικά όργανα(αν υπάρχουν), ένα πανί, άνετα  ρούχα,  αθλητικά παπούτσια, κάλτσες,  εντομοαπωθητικό, αντηλιακό, πανωφόρι, καπελάκι και  γυαλιά.

                                   

για όλα τα εργαστήρια (ανεξαρτήτως εργαστηρίων 1, 2, 3 & 4)

  • «παίξε την ιστορία σου. Θεατής – συγγραφέας και ηθοποιός γίνονται ένα στο έργο της στιγμής»  

     εμψυχωτές: Τίτος Πατρίκιος ποιητής – συγγραφέας και

Μηνάς Βιντιάδης, συγγραφέας – δημοσιογράφος

 

  • «με ένα καλάμι και αέρα»  

     εμψυχωτής: Σπύρος Μπουντούρης, σκηνοθέτης – εμψυχωτής θεάτρου

 

βιογραφικά

  Δημήτρης Καταλειφός

Ο Δημήτρης Καταλειφός, γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Νέα Σμύρνη, με καταγωγή από τη Σέριφο και τη Σμύρνη. Σπούδασε Νομικά και στη δραματική σχολή του Πέλου Κατσέλη. Έχει συνεργαστεί με διάφορους θιάσους και σκηνοθέτες, μεταξύ των οποίων, o Αντώνης Αντύπας («Απλό Θέατρο») και ο Σπύρος Ευαγγελάτος («Αμφι-Θέατρο»). Αποτέλεσε ιδρυτικό μέλος της εταιρίας θεάτρου «Η Σκηνή» και του θεάτρου «Εμπρός» ( θεατρικός οργανισμός «Μορφές» ) στου Ψυρρή, (το οποίο με τη λειτουργία του συνέβαλε στην αναμόρφωση της γύρω περιοχής). Και οι δύο αυτές ομάδες υπήρξαν από τους σημαντικότερους θεατρικούς πυρήνες της εποχής τους. Διαλύθηκαν τη δεκαετία του ’80 και το 2000 αντίστοιχα. Παράλληλα, σκηνοθετεί στο θέατρο από το 1998 (‘Ο Δον Ζουάν έρχεται από τον πόλεμο’, Θέατρο «Εμπρός») και διδάσκει χρόνια σε σχολές, μεταξύ των οποίων η Δραματική σχολή του «Εμπρός», του «Εθνικού Θεάτρου», στο Ωδείο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Θέατρο: ‘Ταρτούφος’, Ζ.Μ.Π.Μολιέρος-1978, ‘Ο Φιάκας’, Δημοσθένης Μισιτζής-1981, ‘Σπασμένη στάμνα’, Χάινριχ φον Κλάιστ-1982-3, ‘Συμφορά από το πολύ μυαλό’, Αλεξάνδρος Γκριμπογέντοφ-1983, ‘Οι τελευταίες πόλεις’, (Φοίνισσαι, Ευριπίδης – Μιμίαμβοι, Ηρώνδας)-1987, ‘Ο θάνατος του εμποράκου’, Άρθουρ Μίλερ-1988, ‘Βυσσινόκηπος’, Άντον Τσέχωφ-1988, ‘Σωσμένος’, Έντουαρντ Μποντ-1990, ‘Μικρός Έγιολφ’, Ερρίκος Ίψεν-1991, ‘Αμερικάνικος Βούβαλος’, Ντέιβιντ Μάμετ-1992-4, ‘Αγριόπαπια’, Ερρίκος Ίψεν-1994-5, Η υπόθεση της οδού Λουρσίν’, Ευγένιος Λαμπίς- 1996, ‘Κρυπτογράφημα’, Ντέιβιντ Μάμετ- 1996, ‘Εγώ, ο Φόυερμπαχ’, Τάνκερντ Ντόρστ-1995-6, ‘Ο Δον Ζουάν έρχεται από τον Πόλεμο’ (& σκηνοθεσία), Έντεν φον Χόρβατ-1998-9, ‘Μια ζωή θέατρο’, Ντέιβιντ Μάμετ-1999, ‘Κουκλόσπιτο’, Ερρίκος Ίψεν-2000, ‘Οικόπεδα με θέα’, Ντειβιντ Μάμετ-2002, ‘Ξεριζωμός’, Μπράιαν Φρίελ-2002-4, ‘Τρία βήματα πριν’ (‘Αυτός και το παντελόνι του’, Ιάκωβος Καμπανέλλης – ‘Το κύκνιο άσμα’, Άντον Τσέχωφ – ‘Η τελευταία μαγνητοταινία του Κράπ’, Σάμιουελ Μπέκετ) -2003-4, ‘Ένα αλλιώτικο καλοκαίρι’, Μάικ Κένι-2004, ‘Βρικόλακες’, Ερρίκος Ίψεν-2004-5, ‘Βασιλιάς Ληρ’, Ουίλιαμ Σαίξπηρ-2005, ‘Επανασύνδεση’, Ντέιβιντ Μάμετ-2005, ‘Μαυροπούλι’, Ντέιβιντ Χάροουερ-2006-7, ‘Το νερό γνωρίζει’ (σκηνοθεσία) -2007, ‘Ταξίδι μιας Μεγάλης Μέρας Μέσα στη Νύχτα’, Ευγένιος Ο’Νηλ-2007-9, ‘Ροτβάιλερ’, Γκιγιέρμο Έρας-2008-9, ‘Ο Πρώτος Έρωτας’, Σάμιουελ Μπέκετ-2009, ‘Ποιός φοβάται τη Βιρτζίνια Γούλφ’, Έντουαρτ Άλμπη-2009-10, ‘Ο Επιστάτης’, Χάρολντ Πίντερ-2010-11, ‘Ρίττερ, Ντένε, Φος’, Τόμας Μπέρνχαρντ-2011-12, ‘Λευκές Νύχτες’, Φίοντορ Ντοστογιέφσκι (σκηνοθεσία)-2012, ‘Ολεάννα’, Ντέιβιντ Μάμετ 2013

Κινηματογράφος:

Τα Λιμάνια της Πορφύρας, 1922 (1978), Εκδρομή στη φύση (1979), Στο Δρόμο του Λαμορε (1979), Ανατολική Περιφέρεια (1979), Ρεπό (1982), Αξέχαστες βραδιές (1984), Πέτρινα Χρόνια – The Stone Years (1985), Θεόφιλος (1987), Τα Σημάδια της Νύχτας (1990), Ιαγουάρος – Jaguar (1994), Καβάφης – Cavafy (1996), Όλα είναι Δρόμος (1998), Safe Sex (1999), Signs & Wonders – Σημάδια και Θαύματα (2000), Ημερολόγια Καταστρώματος Γιώργος Σεφέρης (2001), Anna’s Summer – Το Καλοκαίρι της Άννας (2001), Το Αιγαίο μέσα από τα λόγια των ποιητών (2003), Νύφες – Brides (2004), Αλεμάγια (2004), Ταξίδι στη Μυτιλήνη (2010) Τηλεόραση: ‘Το μινόρε της αυγής’, σκην. Φώτης Μεσθεναίος-1983-4, ‘Ο γάμος’ (τηλεταινία), σκην. Λευτέρη Ξανθόπουλου-1984, Το ‘10’, Μ. Καραγάτσης, σκην. Πηγή Δημητρακοπούλου-2007 Βραβεία:

‘Θεόφιλος’ (1987) του Λάκη Παπαστάθη, Α’ ανδρικού ρόλου στο «Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης» Στο θέατρο, για τη διετία 2002-2004 (‘Ο ξεριζωμός’, ‘Τρία βήματα πριν’), Α΄ έπαθλο Αιμίλιος Βεάκης ‘Ο ξεριζωμός’ (2003) ως Χιού Ο’Ντόνελ, Β΄ βραβείο ανδρικού ρόλου

 ‘Βρικόλακες’  ως Πάστορας Μάντερς Α΄ βραβείο ανδρικού ρόλου

 ‘Επιστάτη’ (2010-11) με το Α΄ βραβείο ανδρικού ρόλου, του περιοδικού «Αθηνόραμα» ‘10’ της Πηγής Δημητρακοπούλου, Α’ ανδρικού ρόλου, ‘Πρόσωπα 2008’

 

 

 

 Άλκηστις Κοντογιάννη

Η Άλκησις Κοντογιάννη, είναι Καθηγήτρια Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση και Πρόεδρος στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Διδάκτορας Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών. Είναι συγγραφέας 4 βιβλίων του ΟΕΔΒ, 38 παιδικών και 12 παιδαγωγικών βιβλίων με θέμα τη Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση, τη Μουσειακή Εκπαίδευση και το Κουκλοθέατρο. Τελευταίο βιβλίο της είναι το «Μαύρη Αγελάδα, Άσπρη Αγελάδα, Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Διαπολιτισμικότητα». Συμμετέχει σε Ευρωπαϊκά Κοινοτικά προγράμματα και πανευρωπαϊκές έρευνες όπως Dynamic Pedagogy, Affective Education Network, Drama and Culture, Neothemi και  Caft/Comenius και δημοσιεύει εργασίες της στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει μια σκυλίτσα που τη λένε Λιούμπω, δηλαδή Αγαπούλα, και είναι υπέροχη Θιβετιανή κυρά.

 

 

    Κώστας Βόμβολος

Ο Κώστας Βόμβολος, μεγάλωσε στον Βόλο και απο το 1978 ζει στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε μουσική στο Εθνικό Ωδείο και Ιατρική στο ΑΠΘ.

        Έχει γράψει μουσική για περισσότερες από 140 θεατρικές παραστάσεις όπως επίσης και κομμάτια μουσικού θεάτρου, μουσική για σκηνικές παρουσιάσεις κειμένων, χοροθέατρο, 3 ταινίες και τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ.

        Συνεργάστηκε κυρίως με το ΚΘΒΕ, την Πειραματική Σκηνή της ”Τέχνης”, το Εθνικό Θέατρο, τα ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, Καλαμάτας, Καβάλας ,Σερρών, τη ‘‘Νέα Σκηνή Τέχνης’’, την Actors Touring Company του Λονδίνου κ.α.

        Από το 1994 διευθύνει το συγκρότημα ‘‘Primavera en Salonico’’,  το οποίο σε συνεργασία με τη Σαβίνα Γιαννάτου έχει εκδώσει 7 cd με τις εταιρείες ΛΥΡΑ και ECM και έχει εμφανιστεί σε όλες τις  μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις, τις ΗΠΑ, στον Καναδά, την Αργεντινή, την Αυστραλία, την Ταϊβάν, το Ισραήλ κ.α.συμμετέχοντας στα σημαντικότερα διεθνή φεστιβάλ.

        Συμμετέχει στο συγκρότημα ”Χειμερινοί κολυμβητές” και στα σύνολα αυτοσχεδιαζόμενης μουσικής «Tabako trio» και «Γουτού Γουπατού»

Έχουν εκδοθεί 5 cd με θεατρικές μουσικές του.

        Έχει διδάξει σε σεμινάρια στο Δουβλίνο, το Βερολίνο, το Μοντερέι (Καλιφόρνια), την Αλμπουκέρκη (Νέο Μεξικό),την Αδελαΐδα (Αυστραλία) κ.α.

        Διδάσκει στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ.

http://www.kostasvomvolos.com/

http://www.youtube.com/watch?v=wSDU95wThe0

http://www.youtube.com/watch?v=pzrwByRq000

http://www.youtube.com/watch?v=cwQ8KFmY-uo

 http://www.thea.auth.gr/theagr.asp

 

 

 

  Τάκης Τζαμαργιάς

 

Ο Τάκης Τζαμαργιάς, γεννήθηκε στον Πειραιά. Σπούδασε θέατρο και παιδαγωγικά.

Εκπαιδευτικός, σκηνοθέτης, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του Παν. Αθηνών με ειδίκευση «Θέατρο στην εκπαίδευση». Υποψήφιος διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος του ιδίου τμήματος ως Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό (Ε.Ε.ΔΙ.Π) στο αντικείμενο Θέατρο στην Εκπαίδευση. Διδάσκει επίσης στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης και από το 2004 με ανάθεση εντολής διδασκαλίας στο ΤΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Αθηνών, στα μαθήματα : Θέατρο στην Εκπαίδευση. Θεωρία και πράξη και Εισαγωγή στους κώδικες του Θεάτρου. Θεωρία κα πράξη. Επί εικοσαετίας δάσκαλος στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έχει διδάξει τεχνικές θεάτρου σε επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών της α/βάθμιας και β/βάθμιας εκπαίδευσης, κυρίως για το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στα εργαστήρια του τομέα Ανθρωπιστικών Σπουδών του ΠΤΔΕ, στον Πανελλήνιο Σύλλογο Θεατρολόγων –ΠΕΣΥΘ (Επίτιμο μέλος), Θεατρική Εμψύχωση στις Φυλακές Ανηλίκων Κορυδαλλού, Υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Πειραικού Συνδέσμου, του Εμπρός και  Γιώργου Αρμένη καθώς και σε ποικίλα εργαστήρια δήμων και κοινοτήτων. Δίδαξε επίσης για τρία συνεχή χρόνια στο Πρόγραμμα Εξομοίωσης των Δασκάλων   Για 14 συνεχή χρόνια διευθύνει το Θεατρικό Εργαστήρι του Δήμου Κερατσινίου.

 Έχει ανεβάσει έργα ελληνικού κυρίως ρεπερτορίου είτε ως υπεύθυνος  του Θεατρικής  Σκηνής του Δήμου Κερατσινίου και της  Εταιρείας Δυτικά της Πόλης, που προέκυψε από αυτήν, είτε συνεργαζόμενος με τα κρατικά Θέατρα και τους ελεύθερους θιάσους στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Ανάμεσα σε αυτά συγκαταλέγονται: 1999. Ο καλός άνθρωπος του Σε-Τσουάν (Μπρεχτ), Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Κερατσινίου (Δημ.Θέατρο Κερατσινίου)

2000. Ο καλός άνθρωπος του Σε-Τσουάν (Μπρεχτ), Προσαρμογή της παραγωγής του 1999 για το «Από μηχανής Θέατρο»

2000. ‘Γελώντας άγρια’ (Ντουράνγκ), Θεατρική Εταιρία «Χρυσοθήρες» (Θέατρο Τόπος Αλλού-Πανελλήνια πρώτη)

2001. Ο Οθέλλος’ Ξαναγυρίζει (Καζαντζάκη), Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Κερατσινίου (Εθνικό Θέατρο «Πειραματική Σκηνή- Άδειος χώρος»- Πολιτιστικό Κέντρο Κερατσινίου «Μελίνα Μερκούρη»- Κάστρο Άμφισσας)

2001. Γελώντας άγρια’(Ντουράνγκ), Προσαρμογή της παραγωγής του 2000 για το 2ο Φεστιβάλ Τρίπολης, 7ο Φεστιβάλ Σύμης και Μύλος Θεσσαλονίκης

2002. Εις το ρεύμα της ζωής τους’ (δραματοποιημένη μεταφορά διηγημάτων του Σωτήρη Δημητρίου),Εταιρία Θεάτρου «Δυτικά της Πόλης»  (Εθνικό Θέατρο Πειραματική Σκηνή Άδειος χώρος- 3ο Φεστιβάλ Τρίπολης Μαλλιαροπούλειο Θέατρο-Πολιτιστικό Καλοκαίρι Νίκαιας-Από Μηχανής Θέατρο, Κύπρος-Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου)

2003.  Πήγαινε-Έλα και Τι Πού’ (Μονόπρακτα Σάμουελ Μπέκετ), Σφενδόνη Άννας Κοκκίνου, (Φεστιβάλ Μπέκετ)

2004. Kαλλιφόρνια Ντρίμιν’ (Βασίλη Κατσικονούρη), Εθνικό Θέατρο-Πειραματική Σκηνή

2004.  Έρωτος Φύσις’  (Διακειμενική Σύνθεση των Σαίξπηρ, Κορνάρου, Λόρκα, Ελύτη, Σινόπουλου, Σαπφούς), Φοιτητικός Θίασος «Πλους» (Παλιό Πανεπιστήμιο –Πλάκα, ΔΗΠΕΘΕ Σερρών)

2005.   Αρχείο Γιόχαν Φάτσερ’  (Μπέρτολτ Μπρεχτ σε διασκευή – μετάφραση Πέτρου Μάρκαρη),Εταιρία Θεάτρου «Δυτικά της Πόλης» (Θέατρο επί Κολωνώ)

2005.   Συνεχόμενοι Λυγμοί’ (δραματοποίηση σε διήγημα του Ηλία Πολλάτου) σε ενιαία παράσταση με το Versus του Χρ. Στρέπκου και το Trust του Γ. Λαμπρόπουλου με το γενικό τίτλο: Τρία Νεοελληνικά Έργα σε πρώτη Παρουσίαση, Εθνικό Θέατρο- Πειραματική Σκηνή (Από Μηχανής Θέατρο- Πάνω Χώρος)

2005.  Η Τραπεζαρία’  (Α.Ρ.Γκέρνυ σε μετάφραση Θάλειας Σκαρλάτου), Εταιρία Θεάτρου «Συνθήκη» του ΟΕΘ του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών (Θέατρο Πολιτεία)

2006. ‘…σκέφτομαι σημαίνει αλλάζω’ (σκηνοθετική επιμέλεια σε μια παράσταση Λόγου και Μουσικής για τα πενήντα χρόνια από το θάνατο Μπέρτολτ Μπρεχτ), σε επιλογή και επεξεργασία κειμένων Νάντιας Βαλαβάνη και μουσική επεξεργασία Τάσου Καρακατσάνη, που οργανώθηκε από το Συνασπισμό (21 Νοε –Θέατρο Ιλίσια)

2007.    Καλλιφόρνια Ντρίμιν’  (Βασίλη Κατσικονούρη), νέα παραγωγή από το ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων (Καμπέρειο Ιωαννίνων – Μεταξουργείο Άννας Βαγενά)

2007.    ‘Τελευταίος Εραστής’  (Βασίλης Ραίσης), 2ο Θεατρικό Αναλόγιο 2007, Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Σίσσυ Παπαθανασίου  (Άλεκτον)

2007Black Eyed  (Μπέτυ Σάμιε σε μετάφραση Αθηνάς Παραπονιάρη), Εταιρία Θεάτρου «Δυτικά της Πόλης» (Θέατρο Φούρνος)

2007. Οι μπαλάντες του Μπραμς’ (διακειμενική σύνθεση με τις «Τρωάδες» του Ευριπίδη, δόκιμα λογοτεχνικά κείμενα, δραματοποιημένες ιστορίες, αυτοσχέδια τραγούδια), Φοιτητικός Θίασος «Πλους» (Παλιό Πανεπιστήμιο –Πλάκα, Πλατεία Κουμουνδούρου, 2ο Pocket Theatre and Pocket Arts Festival)

 2007.  ‘Η Χαμένη Κούκλα’ (Αλφόνσο Σάστρε), από το ΔΗΠΕΘΕ Βορείου Αιγαίου, όπερα για παιδιά σε μουσική του Πλάτωνα Ανδριτσάκη.

2008.  ‘Καυτός Πάγος’ (Μπράιαν Λέιβερι) από τη Νέα Σκηνή του Θεατρικού Οργανισμού Κύπρου (ΘΟΚ).

2008. Φτωχοί και Άγιοι’ (Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης- σε διασκευή Αντώνη και Κων.νου Κούφαλη) από την Εταιρεία Θεατρικής Ανάπτυξης Λεμεσσού (Κύπρος-ΕΘΑΛ)

2009. ‘2η Ευκαιρία’ (Γιώργος Ηλιόπουλος) από το ΚΘΒΕ (Μονή Λαζαριστών)

2009. Η Πάχνη’  (Αντώνης και Κων.νος Κούφαλης) από το Φεστιβάλ Φιλίππων – Καβάλας στον ανακαινισμένο χώρο του Τελωνείου Καβάλας, Θέατρο Πορεία Δημ. Τάρλοου

2010. Ιδού Εγώ.’ Βλαντιμίρ Μαγιακόφσκι – Το Σύννεφο με Παντελόνια, (δραματική σύνθεση Ηλία Πολλάτου – Τάκη Τζαμαργιά), Εταιρία Θεάτρου «Δυτικά της Πόλης» στο Επί Κολωνώ (Black box) και στην Πειραματική Σκηνή Τέχνης (θεσσαλονίκη 2011)

2010.  ‘Edgewise (Ακροβασία)’  Νίνα Ράπη – θεατρικά Αναλόγια – Εθνικό Θέατρο

2010. ‘Ο…του μέλλοντος’ Γιώργος Χειμωνάς  (Σύνθεση κειμένων από το: Ο γιατρός Ινεότης και άλλα σε επεξεργασία Ιερώνυμου Πολλάτου – Τάκη Τζαμαργιά), Φεστιβάλ Αθηνών

2010-2011. Παραμύθι χωρίς όνομα’ (Πηνελόπη Δέλτα σε δραματοποιημένη μεταφορά από Βαγγέλη Ραπτόπουλο -Τάκη Τζαμαργιά), Εθνικό θέατρο – Παιδική Σκηνή (Σκηνή Κατίνα Παξινού χειμερινή περίοδος – περιοδεία Θερινή περίοδος)

2010-2011.Αντιγόνη’ (Σοφοκλής –μετφρ. Νίκος Παναγιωτόπουλος), Εθνικό θέατρο – Εφηβική Σκηνή Παράσταση στα Λύκεια και σε υποβαθμισμένες περιοχές της Αθήνας (2ος χρόνος)

2011. Θεατρικό Αναλόγιο Εργαστηρίου θεατρικής Γραφής  (Παρουσίαση του εργαστηρίου γραφής με την καθοδήγηση του συγγραφέα Αντρέα Φλουράκη και του Τάκη Τζαμαργιά) στο θέατρο Νέων – Νέου Κόσμου

2011. ‘Ο Μεγάλος Περίπατος του Πέτρου’ (Άλκη Ζέη σε δραματοποιημένη μεταφορά από Σάββα Κυριακίδη – Τάκη Τζαμαργιά), Εθνικό θέατρο – Παιδική Σκηνή (Σκηνή Κατίνα Παξινού χειμερινή περίοδος)

2012. ‘Η Μικρή μας Πόλη’ (Θόρντον Γουαϊλντερ σε διασκευή Αλεξάνδρας Αϊδίνη – Τάκη Τζαμαργιά), Θέατρο Ακροπόλ – Νεανική Σκηνή (Θέατρο Βασιλάκου, Λύκεια Αττικής)

Επίσης έχει λάβει μέρος σε συνέδρια και ημερίδες σχεδόν αποκλειστικά για το θέατρο στο σχολείο και έχει γράψει άρθρα για αυτό. Στη συγγραφική ομάδα για το βιβλίο Στοιχεία Θεατρολογίας της Α΄ Λυκείου (Αθήνα, ΟΕΔΒ,1998), Πολιτιστικές Εκδηλώσεις στο Σχολείο Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Αθήνα, Ατραπός,  2004).

 

 

 Τίτος Πατρίκιος                                            

Ο Τίτος Πατρίκιος, γεννήθηκε στην Αθήνα (1928), γιος των ηθοποιών Σπύρου και Λέλας Πατρικίου. Το 1946 ολοκλήρωσε τα γυμνασιακά του μαθήματα στο Βαρβάκειο και γράφτηκε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάστηκε για κάποια χρόνια ως δικηγόρος. Κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής πήρε μέρος στην Εθνική Αντίσταση, στρατευμένος αρχικά στην ΕΠΟΝ και στη συνέχεια στον ΕΛΑΣ. Το 1944 καταδικάστηκε σε θάνατο από συνεργάτες των γερμανών και η εκτέλεσή του ματαιώθηκε την τελευταία στιγμή. Κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής του θητείας εξορίστηκε στη Μακρόνησο (1951-1952) και κατά τη διετία 1952-1953 στον Άη Στράτη, από όπου επέστρεψε στην Αθήνα με άδεια εξορίστου. Από το 1959 ως το 1964 σπούδασε κοινωνιολογία στην Ecole Pratique des Hautes Etudes του Παρισιού και πήρε μέρος σε έρευνες του Εθνικού Κέντρου Επιστημονικής Έρευνας της Γαλλίας. Επέστρεψε στην Ελλάδα, μετά την επιβολή της δικτατορίας του Παπαδόπουλου όμως, κατέφυγε ξανά στο Παρίσι, όπου πήρε μέρος σε εκδηλώσεις ενάντια στο παράνομο καθεστώς, και εργάστηκε στην έδρα της Unesco στο Παρίσι και στη Fao στη Ρώμη. Στην Ελλάδα επέστρεψε το 1975 και εργάστηκε ως δικηγόρος, κοινωνιολόγος και λογοτεχνικός μεταφραστής. Το 1982 επέστρεψε στη θέση που κατείχε στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών πριν το 1967. Στην Αθήνα εργάστηκε επίσης στο Κέντρο Μαρξιστικών Μελετών. Η πρώτη του εμφάνιση στο χώρο των γραμμάτων πραγματοποιήθηκε το 1943 με τη δημοσίευση ενός ποιήματός του στο περιοδικό “Ξεκίνημα της Νιότης”, ενώ το 1954 εκδόθηκε η πρώτη ποιητική συλλογή του με τίτλο “Χωματόδρομος”. Ιδρυτικό μέλος του περιοδικού “Επιθεώρηση Τέχνης” από το 1954 δημοσίευσε πολλά άρθρα και κριτικές στις στήλες του, ενώ πολλά δοκίμιά του συμπεριλήφθηκαν σε συγκεντρωτικές εκδόσεις. Ασχολήθηκε επίσης με τη μετάφραση (κείμενα των Σταντάλ, Αραγκόν, Μαγιακόφσκι, Νερούντα, Γκόγκολ, Γκαρωντύ, Λούκατς και άλλων) και την πεζογραφία, ενώ τα περισσότερα κοινωνιολογικά έργα του είναι γραμμένα στα γαλλικά. Έργα του μεταφράστηκαν στα γαλλικά, τα φλαμανδικά, τα γερμανικά και τα ολλανδικά. Το 1994 τιμήθηκε με ειδικό κρατικό βραβείο για το σύνολο του έργου του. Για περισσότερα βιογραφικά στοιχεία του Τίτου Πατρίκιου βλ. Αλέξανδρος Αργυρίου, “Τίτος Πατρίκιος”, στο “Η ελληνική ποίηση · η πρώτη μεταπολεμική γενιά”, Αθήνα: Σοκόλης, 1982, Αλέξανδρος Αργυρίου, “Πατρίκιος Τίτος”, στο “Παγκόσμιο βιογραφικό λεξικό”, τ. 8, Αθήνα, Εκδοτική Αθηνών, 1988 και Δώρα Μέντη, “Πατρίκιος Τίτος”, στο “Λεξικό νεοελληνικής λογοτεχνίας”, Αθήνα, Πατάκης, 2007.

εργογραφία

-         Σε βρίσκει η ποίηση, Κίχλη 2012

-         Συγκατοίκηση με το παρόν, Κέδρος 2011

-         Λυσιμελής πόθος, Διάττων 2008

-         Η νέα χάραξη, Κέδρος 2007

-         Ποιήματα IV, Κέδρος 2007

-         Περιπέτειες σε τρεις σχεδίες, Κέδρος 2006

-         Η πύλη των λεόντων, Διάττων 2002

-         Η αντίσταση των γεγονότων, Κέδρος 2000

-         Η συμμορία των δεκατριών, Κέδρος 2000

-         Συνεχές ωράριο, Κέδρος 2000

-         Η ηδονή των παρατάσεων, Κέδρος 1998

-         Ποιήματα, Ι, Κέδρος 1998

-         Ποιήματα, ΙΙ, Κέδρος 1998

-         Ποιήματα, ΙΙΙ, Κέδρος 1998

-         Στην ίσαλο γραμμή, Κέδρος 1997

-         Ποιήματα, Θεμέλιο 1990

-         Αντικριστοί καθρέφτες, Στιγμή 1988

-         Αντιδικίες, Ύψιλον 1981

 

συμμετοχή σε συλλογικά έργα:

-         Στης μνήμης το διάστημα: Νικηφόρος Βρεττάκος, Ποταμός 2012

-         Εξουσία και κοινωνία, Εκδόσεις Καστανιώτη 2010

-         Επέτειος, Μικρή Άρκτος 2010

-         Εισαγωγή στην ποίηση του Ρίτσου, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης 2009

-         Η σκόνη του χρόνου, Μίλητος [εισήγηση] 2009

-         3.000 χρόνια ελληνική ερωτική ποίηση, Εκδοτική Θεσσαλονίκης 2008

-         Τάσος Λειβαδίτης, Κέδρος 2008

-         Σύγχρονη ερωτική ποίηση, Εκδόσεις Καστανιώτη 2007

-         Lazongas Α4, Άγκυρα 2005

-         Νάνι, τ’ άνθι των ανθώ, Ίνδικτος 2005

-         Η λογοτεχνία σήμερα, Ελληνικά Γράμματα [εισήγηση] 2004

-         Το χρονικό του Κέδρου, Κέδρος 2004

-         Κοινωνικές επιστήμες και πρωτοπορία στην Ελλάδα 1950-1967, Gutenberg – Γιώργος & Κώστας Δαρδανός 2003

-         Ποίηση – γλυπτική – πεζογραφία: Κική Δημουλά – Θόδωρος – Θανάσης Βαλτινός, Εταιρεία Λευκαδικών Μελετών [εισήγηση] 2003

-         Πέντε ομιλίες για τον Μανόλη Ανδρόνικο, Εταιρεία Ελλήνων Τεχνοκριτών – AICA HELLAS 2002

-         Ραδιόφωνο και πολιτισμός, 9.58 FM της ΕΡΤ 3 [εισήγηση] 2001

-         Άνθη της πέτρας, Μεταίχμιο 2000

-         Σταθμοί, Θεμέλιο 1995

-         Αφιέρωμα στον Αλέξανδρο Κοτζιά, Κέδρος 1994

-         Παύλος Ζάννας, Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1993

-         Η επίδραση των ιδεών του μαρξισμού στη λογοτεχνία μας, Κένταυρος [εισήγηση] 1984

 

       μεταφράσεις

-        Valéry, Paul, 1871-1945, Ο κύριος Τεστ, Ολκός 1995

-        Balzac, Honoré de, 1799-1850, Πραγματεία περί των νεωτέρων διεγερτικών, Ολκός 1993

-        Esteban, Claude, Αϋπνία, ημερολόγιο. Ζωγραφιστές εικόνες., Ερατώ 1992

-        Deluy, Henri, Πρώτες σουίτες, Ερατώ [μετάφραση, επιμέλεια] 1992

-        Trotignon, Pierre, Encyclopédie de la Pléiade. Ιστορία της φιλοσοφίας, Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης 1991

-        Stendhal, 1783-1842, Αναμνήσεις εγωτισμού, Γνώση 1983

-        Aragon, Louis, 1897-1982, Με ανοιχτά χαρτιά, Ηριδανός 1981

 

       κριτικογραφία

-         Οι τρεις τρόποι που βλέπω την Άλκη Ζέη, Περιοδικό “Διαβάζω”, τχ. 528, Απρίλιος 2012

-         Γράφοντας μετά το Άουσβιτς, “Βήμα Ιδεών”, τχ. 41, Οκτώβριος 2010

 Μηνάς Βιντιάδης                                           

Ο Μηνάς Βιντιάδης, δημοσιογράφος γεννήθηκε στο Πορτ Σάιντ της Αιγύπτου το 1957, μεγάλωσε στην Κάσο και από το 1972 ζει στην Αθήνα. Έχει γράψει τα μυθιστορήματα ενώ έχει πάρει μέρος και σε πολλές συλλογές διηγημάτων.

εργογραφία

-         Ο δράκος κόκορας. Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα, 2006

-         Το δεξί πόδι του Θεού. Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα, 2003

-         Οι τρεις Μαρίες. Αθήνα, Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη, 1999

-         Τι είπα στην Κλαούντια. Αθήνα, Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη, 1996

 

συμμετοχή σε συλλογικά έργα

-         Η εντεκάδα. Μπαρτζουλιάνος Ι. Ηλίας, 2010

-         Κοκτέιλ μολότοφ. Κοχλίας, 2003

-         Ο τρίτος πελάτης. Η Σβετλάνα και η Σταματία. Ταξίδι αλλού. Η κρυφή γοργόνα. Ο άλλος. Η Λάμπουσα. Ο υπόγειος των Αθηνών. Η επιστροφή. Αθήνα, Μεταίχμιο, 2003

-         Εν Δωδεκανήσω. 20 σύγχρονοι Δωδεκανήσιοι πεζογράφοι Αθήνα, Κέδρος, 2002

-         Των εμών ερώτων. Αλεξανδρούπολη, Anglohellenic Α.Ε

 

 

 Χάρις Σαφαρή

 

Η Χάρις Σαφαρή, είναι πτυχιούχος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ. Έχει δίπλωμα βιολοντσέλου από το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης (τάξη Δ. Πολυζωϊδη), καθώς και πτυχία Ανώτερων Θεωρητικών από το Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης (τάξη Χ. Σαμαρά) .

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια βιολοντσέλου με τους Hans Erik Deckert και Δ. Πάτρα.

Έχει πραγματοποιήσει ατομικά ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου και από το 2007  είναι μέλος της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων του Δήμου Λαρισαίων. Το 2002 ξεκίνησε να διδάσκει στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης . Από το 2009 διδάσκει θεωρητικά ευρωπαϊκής μουσικής, βιολοντσέλο και είναι υπεύθυνη ορχηστρικού συνόλου στο Μουσικό Σχολείο Καρδίτσας.

 

 Μιχάλης Ζαχαρτζής

 

Ο Μιχάλης Ζαχαρτζής, είναι πτυχιούχος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ.   και πτυχιούχος Ανώτερων Θεωρητικών από το Μακεδονικό Ωδείο Θεσσαλονίκης (τάξη Δ. Αθανασιάδη). Επίσης έχει παρακολουθήσει μαθήματα κοντραμπάσου (επίπεδο ανωτέρας σχολής) στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης στην τάξη του Γ. Γράλιστα.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια διεύθυνσης χορωδίας του Ιόνιου Πανεπιστημίου, για τη μουσική στο θέατρο και τον κινηματογράφο με τον Ν. Κυπουργό, θεωρητικών της μουσικής με τον Μ. Τραυλό, Αγγλικής Μουσικής Ορολογίας στο Κρατικό Ωδείο Θες/νίκης, καθώς και σεμινάριο κοντραμπάσου στο Δημοτικό Ωδείο Λαμίας .

Συμμετείχε ως ενεργό μέλος του μουσικού σχήματος «SOMNIA», το οποίο ασχολείται με την ερμηνεία κινηματογραφικής και μίνιμαλ μουσικής καθώς επίσης από το 2007 είναι μέλος της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων του Δήμου Λαρισαίων. Το 2002 ξεκίνησε να διδάσκει στο Μουσικό Σχολείο Γιαννιτσών  ενώ από το 2008 διδάσκει θεωρητικά ευρωπαϊκής μουσικής , χορωδία και είναι υπεύθυνος του συνόλου χορωδίας  στο Μουσικό Σχολείο Τρικάλων.

 

 

  Σπύρος Μπουντούρης                                           

Ο Σπύρος Μπουντούρης, Καρδιτσιώτης, καθηγητής, σκηνοθέτης, εμψυχωτής θεάτρου στο Θεατρικό Εργαστήριο Καρδίτσας “ τέχνης παίδευσις” και ηθοποιός.

Σπούδασε Φυσική Αγωγή, Θέατρο, Μουσική και Κίνηση. Ακόμη Jaques Dalcroze, Theatre Complicite , την μέθοδος Tadasi Suzuki, contact improvisation, φωνοθεραπεία, Devised Theatre, ξιφασκία, θεατρικό παιχνίδι και τεχνικές του Drama-therapy. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου “θέατρο στην εκπαίδευση”. Το 1995 έως το 1998 ήταν μέλος του θεατρικού εργαστηρίου του Δήμου Μοσχάτου. Επί ένα (1999) χρόνο δίδαξε Θέατρο στον Δήμου Καρπενησίου, όπου ανέβασε την παράσταση “Ερωφύλη” του Χορτάτση . Δημιούργησε πρωτοποριακά το 2000 έναν πυρήνα επιμόρφωσης για την τέχνη του Θεάτρου, μέσα από την λειτουργία ενός Θεατρικού Εργαστηρίου που λειτουργεί σε ετήσια βάσει στην Καρδίτσα. Είχε την γενική επιμέλεια του CD «Λογοτεχνία της φύσης» (2003), στο οποίο μέλη του Θεατρικού Εργαστηρίου Εκπ/κών με τη δική του διδασκαλία και δραματουργική καθοδήγηση απάγγειλαν επιλεγμένα λογοτεχνικά αποσπάσματα, το οποίο παρουσιάστηκε και ως θεατρικό δρώμενο. Είναι μέλος της Καλλιτεχνικής Επιτροπής του Πανελλήνιου Ερασιτεχνικού Φεστιβάλ Θεάτρου Καρδίτσας από το 2001. Ήταν στην οργανωτική επιτροπή της 3ης Διεθνούς Συνδιάσκεψης Θεάτρου που έγινε στην Αθήνα το 2003 και τη 2η Διεθνή Θερινή Κατασκήνωση στις Σπέτσες που οργανώθηκαν από την Περιφερειακή Δ/νση Εκπαίδευσης Αττικής και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το θέατρο στην εκπαίδευση. Ίδρυσε το 2003 το θεατρικό εργαστήρι των εκπαιδευτικών Ν. Καρδίτσας, στο οποίο είναι Πρόεδρος, Καλλιτεχνικός Διευθυντής και εμψυχωτής, που μετονομάσθηκε το 2007 σε Θεατρικό Εργαστήριο Καρδίτσας “τέχνης παίδευσις” και λειτουργεί πρωτοποριακά για όλες τις ηλικίες. Παρουσίασε το εργαστήριο “η φύση με θεατρικό βλέμμα” στην 4η Διεθνή Συνδιάσκεψη Θεάτρου στην Αθήνα το Μάρτη του 2004 , το οποίο δίδαξε σε πολλά Περιβαλλοντικά Κέντρα, και στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο που οργάνωσε το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο βόλο τον Μάιο του 2004, αλλά και σε σεμινάριο που διοργάνωσε η Δ/νση Δ/θμιας Εκπαίδευσης Λάρισας. Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής της Πανελλήνιας Θερινής Κατασκήνωσης Θεάτρου – Συμπόσιο Τέχνης “δρυάδες 2004 , 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 και 2012 ” όπου δίδαξε “η φύση με θεατρικό βλέμμα”, contact , ξιφασκία, σκηνοθεσία και τη μέθοδο ¨Suzuki. Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής της Πανελλήνιας Χειμερινής Κατασκήνωσης Θεάτρου – Συμπόσιο Τέχνης “αμαδρυάδες 2008,2009 και 2010”. Eίχε την γενική επιμέλεια και σκηνοθέτησε το δρώμενο “το ξύπνημα της Γαίας” που παρουσιάσθηκε στο ΚΠΕ Μουζακίου τον Δεκέμβριο του 2004. Είχε την Γενική Επιμέλεια , σκηνοθέτησε και συμμετείχε ως ηθοποιός στην Τελετή Έναρξης των Πανελλήνιων Αγώνων Πάλης “Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙ” που οργάνωσε το ΥΠΕΠΘ στην Καρδίτσα τον Απρίλιο του 2005. Σκηνοθέτησε την παράσταση “ο ισορροπιστής” το Μάιο του 2005 στην Καρδίτσα. Έγραψε και σκηνοθέτησε το θεατρικό έργο “πρόβλεψη καιρού” (2006 σκηνοθετεί). To 2007 και παίζει το θεατρικό δρώμενο “αυλαία” που παρουσιάστηκε στην έναρξη του 23ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού

Θεάτρου στην Καρδίτσα. To 2009 σκηνοθετεί το θεατρικό δρώμενο “η βροχή” και την παράσταση “η γρίπη των καλικαντζάρων και τα εμβόλια του Αι Βασίλη”. To 2010 σκηνοθετεί το θεατρικό δρώμενο “δρυάδες- δρούν-δρώμενα” . Το 2011 σκηνοθετεί την παράσταση “ Συνέδριο συναισθημάτων -ενόψει κρίσης αξιών- ”, ενώ το 2012 τις παραστάσεις ‘‘γιατί’’ και ‘‘να ξαναγίνομε φτωχοί;’’. Μίλησε στα 2α «Πολυδούρεια 2009» για τον συνθέτη Γιώργο Τσαγκάρη στη Καλαμάτα “ Δεν προστίθεμαι Δεν αφαιρούμαι Δεν διαιρέθηκα”. Από το 2009 διδάσκει θεατρική αγωγή σε άτομα με ειδικές ανάγκες στο Θεοδωρίδειο Κέντρο “ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ” και σκηνοθέτησε την παράσταση «Ένα πουλί στην χώρα των γάτων», διάρκειας 45΄, η οποία παρουσιάστηκε τον Ιούνιο του 2011 και στα πλαίσια του 28ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Καρδίτσας, τον Μάρτιο του 2012. Σκηνοθέτησε την θεατρική παράσταση «ΟΔΟΣ ΠΑΓΩΝΙΩΝ», στο πλαίσιο της 12ης Οικολογικής Γιορτής Καρδίτσας Σεπτεμβρίου 2012. Σκηνοθέτησε την θεατρική παράσταση “παραμυθοκλειδί” τον Δεκέμβριο του 2012. Είκοσι χρόνια διδάσκει σε σεμινάρια για την εκπαίδευση και το θέατρο. Σκηνοθέτησε στο μουσικό σχολείο Καρδίτσας την παράσταση – αφιέρωμα στο συνθέτη Γιώργο Τσαγκάρη ‘Μία η μουσική, ο άνθρωπος’ στα πλαίσια του 29ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Καρδίτσας, τον Μάρτιο του 2013. Αρθρογραφεί στον τύπο καλύπτοντας τα άρθρα του με δικό του φωτογραφικό υλικό.  Ορειβάτης και στο χρόνο…

 

© 2013 "Τέχνης παίδευσις" All rights reserved - Mobile View - Powered by WordPress and Wallow - Have fun!